Canyon, dynamicky rostoucí značka v odvětví mobilních, počítačových doplňků a nositelné elektroniky odhaluje svou novou identitu značky, redesignované logo a slogan. Změny jsou určeny pro zasažení mladého publika s jednoduchým motem současnosti: “You can!”
Po důkladné analýze dnešních trendů a cílové skupiny se Canyon se svým marketingovým týmem rozhodl otevřít kompletně novou kapitolu v 17leté historii společnosti.
Nová identita značky je vytvořena pro dobré náladění s využitím živých trendy barev a trochou provokativní kreativity. Cílem je pracovat současně napříč online a offline kanály. Nový styl se odrazí také v obalových a POS materiálech. Změny již ovlivnily Canyon Instagram @canyon_cz a Facebook @CanyonCzech, klíčový komunikační CZ kanál s hlavním publikem.
Fanoušci produktů Canyon se zajímají o všechno nové a jedinečné, vždycky chtějí být fascinováni. Zároveň je zajímají trendy, chytrá spotřeba, ekologie, rozmanitost a pozitivita těla.
Identita značky Canyon kombinuje mladistvou nedbalost a chytrý způsob myšlení:
You Can/Můžete být sami sebou, aniž byste se snažili zapůsobit na ostatní!
You Can/Můžete se připojit ke skupině našich zákazníků!
You Can/Můžete zahodit zafixované standardy o dokonalé postavě – vaše tělo je váš business!
You Can/Můžete se starat o životní prostředí a žít ekologicky!
Canyon je rychle se rozvíjející značka vysoce kvalitních a stylových, přesto cenově dostupných mobilních, počítačových doplňků, nositelné elektroniky a herních nástrojů. Canyon byl založen v Nizozemsku v roce 2003 se rozrostl na plnohodnotnou značku se spotřební elektronikou. Má kanceláře v 16 zemí, produkty se prodávají ve více než 26 zemích po celém světě.
SOUČASNÉ ZASTOUPENÍ
Evropa: Bělorusko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Česká republika, Chorvatsko, Kypr, Estonsko, Francie, Řecko, Lotyšsko, Litva, Malta, Rumunsko, Rusko, Srbsko, Slovensko, Španělsko, Velká Británie, Ukrajina
Asie: Arménie, Ázerbájdžán, Gruzie, Kazachstán, Uzbekistán
Afrika: Jižní Afrika
Latinská Amerika: Kostarika
Blízký východ: Kuvajt
„Během několika posledních let Canyon značně obohatil svůj sortiment během rozšíření působení po celém světě. Naše nová identita odráží hlavní rysy značky a lépe oslovuje mladé publikum.“
Maksym Nabok, Business Development Director of Canyon.
„Díky naší komunikační platformě bychom rádi motivovali ty, kteří patří do generace Z. Tito lidé jsou mnohem více cool než značky, které používají, protože právě oni je vylepšují, ne naopak. Jsou kreativní, svědomití, starostliví, nápomocní a zábavní, takže mohou změnit tento svět k lepšímu.“
Nataliya Grishina, Global Marketing Director of Canyon
Chyba: Kontaktní formulář nebyl nalezen.