S více než 2 600 zaměstnanci ve 28 pobočkách v regionu EMEA je ASBIS předním globálním VAD distributorem, OEM distributorem a poskytovatelem řešení. Nejen díky více než 32 letům zkušeností jsme spolehlivý globální partner pro klienty a dodavatele.

Jsme hrdí na to, že jsme jednou ze společností certifikovaných společností Great Place to Work®, globální autoritou v oblasti kultury na pracovišti, protože věříme, že naším skutečným aktivem jste Vy, naši lidé. ASBIS hodně investuje do vytváření prostředí, kde se zamětnanci cítí svobodně, mohou růst a cítí podporu, kde budujeme svou budoucnost společně.

I Ty můžeš najít svou budoucnost a kariéru v ASBIS, nezáleží na tom kdo a odkud jsi.

Koho hledáme?

Key Account Manager VAD (Value Added Distribution) – připoj se k nám do VAD týmu pro region Česká republika.
 

Co nabízíme:

  • příležitost pracovat pro finančně silnou, rychle rostoucí nadnárodní společnost;
  • spolupráce s mezinárodním týmem profesionálů; 🎯
  • mezinárodní kariérní příležitosti; 🚀
  • trvalý profesní i osobní rozvoj: školení, certifikační programy, akce a teambuilding;
  • moderní pracovní prostředí, odpovídající nejnovějším trendům;
  • možnost občasné práce z domova;
  • dobré platové ohodnocení i jasné motivační schéma;
  • životní události i pracovní výročí oslavíš s dárkem od nás; 🎁
  • speciální ceny našich produktů;
  • týden dovolené navíc; 🌴
  • 3 sick days ročně;
  • stravenkový paušál;
  • angličtina;
  • Multisport karta;
  • férový přístup vedení.

 

Co budeš mít na starosti:

  • navazování a budování dlouhodobých vztahů se stávajícími zákazníky, získávání nových a péče o ně;
  • pravidelná a aktivní komunikace se zákazníky (osobně, telefonem, e-mailem);
  • zodpovědnost za růst obratu při dosažení plánované profitability u svěřených zákazníků;
  • správa obchodních příležitostí a projektů v CRM systému;
  • získávání znalostí o nabízených produktech a řešení;
  • monitorování konkurence;
  • spolupráce s obchodním, nákupním a marketingovým týmem.

 

Jaké znalosti a dovednosti bys měl mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání;
  • praxe na podobné pozici v oblasti IT, VAD, Business Solutions alespoň 3 roky (Systémový integrátor/Distributor/Vendor);
  • orientace v oblasti serverů, networkingu, storage;
  • dobré komunikativní dovednosti a vystupování, obchodní dovednosti;
  • angličtina – středně pokročilá;
  • schopnost týmové spolupráce;
  • řidičský průkaz sk. B;
  • pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint)je pro Tebe důležité vidět výsledek a rád/a k němu hledáš cestu.

Naším posláním je přinášet technologie všem a hledáme nové kolegy. Jsi ten pravý? Napiš nám!

Alice Jiřimská
HR Manager
E-mail: jirimska@asbis.cz

 
Tím, že se ucházíte o výše uvedenou pozici, potvrzujete, že jste si přečetli naše Oznámení o ochraně osobních údajů a souhlasíte s ním.

Eshop

Chcete vyzkoušet DEMO server?

Server k zapůjčení: Intel 2U Coyote Pass, RAM: 16x Kingston DDR4 8GB DIMM 3200MHz

Intel Coyote Server

 

    Opište kód: captcha