S více než 2 600 zaměstnanci ve 28 pobočkách v regionu EMEA je ASBIS předním globálním VAD distributorem, OEM distributorem a poskytovatelem řešení. Nejen díky více než 32 letům zkušeností jsme spolehlivý globální partner pro klienty a dodavatele.
Jsme hrdí na to, že jsme jednou ze společností certifikovaných společností Great Place to Work®, globální autoritou v oblasti kultury na pracovišti, protože věříme, že naším skutečným aktivem jste Vy, naši lidé. ASBIS hodně investuje do vytváření prostředí, kde se zamětnanci cítí svobodně, mohou růst a cítí podporu, kde budujeme svou budoucnost společně.
I Ty můžeš najít svou budoucnost a kariéru v ASBIS, nezáleží na tom kdo a odkud jsi.
Koho hledáme?
Storage Solutions Development Manager (Value Added Distribution) – připoj se k nám do VAD týmu pro region Česká republika.
Co nabízíme:
- příležitost pracovat pro finančně silnou, rychle rostoucí nadnárodní společnost;
- spolupráce s mezinárodním týmem profesionálů; 🎯
- mezinárodní kariérní příležitosti; 🚀
- trvalý profesní i osobní rozvoj: školení, certifikační programy, akce a teambuilding;
- moderní pracovní prostředí, odpovídající nejnovějším trendům;
- možnost občasné práce z domova;
- dobré platové ohodnocení i jasné motivační schéma;
- životní události i pracovní výročí oslavíš s dárkem od nás; 🎁
- speciální ceny našich produktů;
- týden dovolené navíc; 🌴
- 3 sick days ročně;
- stravenkový paušál;
- angličtina;
- Multisport karta;
- férový přístup vedení.
Co budeš mít na starosti:
- Vytváření a budování úzkých kontaktů s partnery a dodavateli v oblasti storage řešení;
- propagace řešení Storage, jednání s partnery i zákazníky, prezentace a konzultace produktových řad a řešení pro partnery a zákazníky;
- výběr optimálního řešení pro zákazníky, příprava speifikace, cenové nabídky;
- projektový management, příprava požadavků pro nabídky v rámci výběrových řízení na dané zakázky;
- prezentace Storage řešení partnerům;
- implementace a tvorba obchodní strategie v oblasti Storage řešení;
- získávání znalostí o nabízených produktech a řešeních;
- monitorování konkurence a trhu;
- úzká spolupráce s obchodním, nákupním a marketingovým týmem;
- účast na školeních a akcích pořádaných dodavateli;
- práce s interními systémy zaměstnavatele.
Jaké znalosti a dovednosti bys měl mít:
- SŠ/VŠ vzdělání;
- praxe na podobné pozici v oblasti IT, VAD, Business Solutions alespoň 3 roky (Systémový integrátor/Distributor/Vendor/Reseller);
- výborná znalost serverů a síťových řešení;
- dobré komunikativní dovednosti a vystupování, obchodní dovednosti;
- angličtina – umožňující profesionální práci; čeština na úrovni rodilého mluvčího
- schopnost týmové spolupráce;
- řidičský průkaz sk. B;
- pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint)
- je pro Tebe důležité vidět výsledek a rád/a k němu hledáš cestu.
Naším posláním je přinášet technologie všem a hledáme nové kolegy. Jsi ten pravý? Napiš nám!
Alice Jiřimská
HR Manager
E-mail: jirimska@asbis.cz
Tím, že se ucházíte o výše uvedenou pozici, potvrzujete, že jste si přečetli naše Oznámení o ochraně osobních údajů a souhlasíte s ním.